Kurs ten ma za zadanie w pełni profesjonalnie i kompleksowo przekazać uczniowi wiedzę z zakresu anatomii postaci, komiksu i animacji, na co dzień wykorzystywaną w branży animacji, filmów, czy gier komputerowych.
Cena: 300 zł./mies.
Częstotliwość spotkań: raz w tygodniu | 180 min.
Trener: Krzysztof Tarasiuk
Okres nauki: wrzesień 2023 - czerwiec 2024
Kategoria wiekowa: 15+
Klasa ta ma za zadanie w pełni profesjonalnie i kompleksowo przekazać wiedzę z zakresu anatomii postaci. Zaczynając od podstaw konstrukcji ciała człowieka, kończąc na tworzeniu postaci zarówno z obserwacji jak i z wyobraźni.
zakres materiału:
zaawansowana konstrukcja postaci
znajomość anatomii potrzebnej do zbudowania ciała człowieka
praca na referencji
tworzenie postaci z wyobraźni
zajęcia z modelem, nauka obserwacji ciała człowieka
Podczas Modułu posiądziesz wiedzę na temat komiksu, stylizacji, designu, kontrastu, kompozycji i storyboardu.
zakres materiału:
teoria komiksu
nauka kompozycji
tworzenie projektu postaci do danej fabuły
stylizacja komiksowa
praca ze scenariuszem
tworzenie storyboardu
tworzenie stron komiksu (pojedyncza strona, rozkładówka, splash art, cały zeszyt)
Podczas Modułu dowiesz się jak tworzyć animacje 2D oraz nauczysz się animacji poklatkowej.
zakres materiału:
poznanie i zrozumienie 12 zasad animacji Disney'a
zastosowanie 12 zasad animacji Disney'a w praktyce
mechanika postaci
acting
tworzenie animatica
tworzenie własnej sceny
Podczas modułu dowiesz się ajk wykonać rigowanie 2D i animację 2D w programie ToonBoom Harmony.
zakres materiału:
nauka programu Toon Boom, od podstaw, po narzędzia zaawansowane
nodu view (must have)
tworzenie rigu postaci 2D, od rigu podstawowego, do zaawansowanego rigu 360
animacja na rigu 2D
tworzenie sceny
tworzenie paralaxy
Ps. Prace prezentowane na górze strony są autorstwa Krzysztofa Tarasiuka - Instruktora szkolenia.